ETP XI (1)

Sveicināti!
Beidzot ir pienācis klāt brīdis, kad varēsiet uzzināt par maniem piedzīvojumiem šī gada ETP XI ceļojumā. Mazliet informēšu jums par to, kas sagaidāms šajā rakstā. Tātad saturs būs līdzīgs kā pagājuša gada ceļojumam, kur tiks pieminēts datums ar dienu un tad aptuvenais laiks cikos esmu veicis ierakstu, arī temperatūra (varbūt kādam interesē kādas ir pārmaiņas no rīta līdz vakaram). Un tad arī sekos neliels mans personīgais ieraksts, ko esmu veicis attiecīgajā laikā. Šoreiz likšu klāt arī pāris informatīvās bildes tieši zem minētā teikuma vai rindkopas, lai uzskatāmi varētu apskatīties. Savukārt, pašās raksta beigās tiks ievietotas atlasītas bildes ar pēcapstrādi. Tiks arī ievietotas skanīgākas dziesmas, ko piefiksēju klausoties radio (šajā rakstā tikai divas). Savukārt, katras dienas beigās tiks arī informatīvi uzrakstīts, cik īsti kilometri pa attiecīgo dienu ir nobraukti.
Un tas vēl nav viss, tā kā nosaukums ir ETP XI (1), tas nozīmē, ka šis raksts ir tikai pirmā daļa no visa ceļojuma, nākamā daļa būs ceļojuma galamērķis Korsika (Corse), kas sāksies ETP XI (Corse).

Otrā daļa: šeit.
Trešā daļa: šeit
Ceļojuma video varam noskatīties šeit.
Pirmās daļas aptuvenais atspoguļojums kartē:

Tad tagad novēlu patīkamu un interesantu lasīšanu un skatīšanos par maniem piedzīvojumiem, izjūtām, domām, padarīto no mājām Valmierā līdz pat Itālijas ostas pilsētai Livorno.

14.06.2013 Piektdiena
6:00 Sākam šo dienu, ļoti daudz izjūtu nogurumu no šīs saspringtās nedēļas.
7:10 +19`c Sākas izbraukšana un ceļojums var sākties! Sākotnējais auto nobraukums 81272 km. Iepildāmies arī benzīntankā, pēc kura attopamies, ka nav paņemta viena no svarīgākajam lietām Atlants (kas tiešām noder un ir stabils palīgs, ja navigācija sāk niķoties).
10:30 Lietuvas robeža, saulains, +23`C.
Skanīgais gabals: Giorgio Conte – Gnè Gnè youtube avots
13:15 Polijas robeža 24`C. Kārojās papusdienot, ir nosprausta ēstuve, kas atrodas netālu no robežas, kur porcijas ir bagātīgas. Ēstūzī, pasūtot 2 kartupeļu pankūku un 1 karbonādes porcijas, tā vieta atnesa 3 kartupeļu pankūku porcijas (kur katrā bija 4 treknas kartupeļu pankūkas) un karbonādes porcija sastāvēja tikai no karbonādes. Tā kā pie kases jāpārliecinās par pasūtītas porcijas sastāvdaļām.
Skanīgais gabals: Naughty Boy – La La La ft. Sam Smith Youtube avots
18:00 Varšava 24`C, jau kādu laiku sēžam sastrēgumā un skatāmies kā paceļas lidmašīnas, kā arī apskatām un apspriežam blakus esošās mašīnas un tajās sēdošos cilvēkus.
20:00 Atrodam labu naktsmītni, kurā atļauj nakšņot ar suni, mazs nogurums.
Dienas nobraukums – 911 km.

15.06.2013 Sestdiena
7:20 14`C Līst lietus. Diena, kad jābrauc man.
12:00 Čehijas robeža sasniegta, ārā spīd saulīte un ir +21`C.
14.45 Austrijas robeža jau +25`C, Čehijā piestājām tikai, lai uzpildītos, tagad ir uzņemts kurss uz Itāliju, līdz brauksim daudz mierīgāk un ceļojums tā pa īstam sāksies.
19:00 30`C apmācies. Atrodam kempingu, nelielā kūrortpilsētā, pie ezera. Dodamies nelielā pastaigā gar ezeru.
Dienas nobraukums – 906 km.

Aptuveni šāds izskatās ezers pievakarē.

16.06.2013 Svētdiena
7:30 Rīts sākas ar gaisa balonu pacelšanos un balta zaķa lēkāšanu pa kempinga teritoriju. Naktī pēc kārtīgā austriešu šlāgera koncerta, kur visi bija tā uzposušies, lai satiktos ar visiem vietējiem un atrādītos, bija grandiozs salūts. Tā tiešām nebija vienkārša uguņošana ilgums un specefekti bija tiešām asinsstindzinoši. Tā kā naktī īpaši labi neizgulējos.

9:00 +23`C Pēc kārtīgām brokastīm pie telts dodamies ceļā. Vedot suni rīta peldē uz ezeru, tur mūs sagaidīja citi draudzīgi suņi.
9:40 Itālijas robeža, ir saulains +20`C.
13:00 +31`C Savalinā (Cavallina) pilsētā atrodam 4 zvaigžņu kempingu “Europa”, kas ir vienīgais no daudzajiem kempingiem, kurā ļauj nakšņot ar suņiem. Diena ir karsta. Mums pat tika iedotas glaunas aprocītes.
14:00 Vidusjūras pelde atklāta, ūdens ir vienkārši Super.
21:00 Kempingā pasūtam gardas picas, lai gan varu pabrīdināt – picas ar salamī, iespējams, var būt ļoti asas. Tad vēl dienā bija neliels apjukums, diena ir tik mierīga un nav nekur jābrauc.
Pievakarē pastaigājot pa molu izdevās noķert krabīti.
Viņi tomēr bija vairāk, ja tā vērīgāk ieskatījās.
Dienas nobraukums – 279 km.

17.06.2012 Pirmdiena
9:00 24`C Saule un neviena mākonīša. Gulēju diezgan slikti, bet tagad jādodas uz Venēciju (Venezia).
10:00 Venēcija, gaidījām kādu stundu uz Biennāli, bet izrādījās, ka pirmdienās tā nestrādā. Izdomājām alternatīvu un devāmies uz netālo Burano (Burano) salu.
Šādi izskatās Venēcija pirmdienas rītā.

16:00 30`C ēnā, esam atpakaļ kempingā. Bija dīvaini braukt, kad redz aizslēgtus benzīntankus, veikaliņus aizslēgtus. Tas tāpēc, ka viņi ļoti mīl iet pusdienās, kas mums ir neierasti. Un arī atbraucot uz kempingu, nācās kādu laiciņu uzgaidīt, lai mūs ielaistu ar auto kempinga teritorijā.
Par Burano salu, ļoti maziņa ar šķību baznīcas torni, Un staigājot pa tās centru, var ieraudzīt visdažādākās krāsas, kādas ir nokrāsotas saliņas mājas. Visa pilsēta arī smaržoja pēc dažādiem ziediem.
Šādi Burano sala izskatās no kuģīša, kas ved uz to.
Krāsainās mājiņas.
Visdažādākajās krāsās..
Vienkārši apbrīnojamas mājas.
Džemim bija karsti, tādēļ slēpās aiz katras ēnas.
Ar māju krāsām spēlējas ziedi.
Šeit jau tornis izskatās taisns.
Dienas nobraukums – 22 km.

18.06.2012 Otrdiena
7:30 +23`C Atkal gulēju diezgan slikti, jo naktī vienkārši nespēju pagulēt karstuma dēļ. Un nav labs spilventiņš. Šodien dodamies atkal uz Venēciju, lai izstaigātu Bienāli (la Biennale).
19:45 +31`C Esam jaunā kempingā.Venēcijas Bienāles grandiozā izstāde tika izstaigāta aptuveni 5 h, kas ir diezgan ātri, jo visu mēģinājām cilvēcīgi ātrā tempā apskatīties. Lai gan karstums, kas uznāca pa dienu, bija ļoti mokošs. Izstāde bija ļoti grandioza, vienīgais neizdevās apskatīties bija Korejas ekspozīcija, kur bija garas rindas. Izskatījās, ka viena no top 3 valstīm šogad, ja braucat, tad noteikti apskatīties un dodiet man ziņu, kas labs šiem bija.
Traucoties ar kuģīti uz Bienāli, satiksme uz ūdens ir intensīva.

Šogad tiešām bija daudz ko interesantu apskatīties, cilvēku izdoma joprojām fascinē. Ieliku, manuprāt, interesantākos apskates objektus. Izņemot Koreju, man personīgi 1. vietā ir otrā bilde, kur ir nofotografēta Krievijas šī gada ideju atspoguļojums, kur tā kā 1. stāvā ļāva ieiet tikai sievietēm, kuras varēja lasīt krītošās zelta monētas, bet no otrā stāva varēja to skatīties.

Dienas nobraukums – 143 km.

19.06.2013 Trešdiena
8:10 Saule jau ir augstu, ir +23`C. Mašīna norasojusi. Šonakt jau gulējām bez telts iekšas, kur zem telts paklājām tikai mīkstos matračus. Miegs arī bija labs, jo pienāca vairāk svaigā gaisa.
10:10 +28`C Izbraucam
14-15 Vēlējāmies atrast ūdenskritumu, bet tas bija nesekmīgi, mēģinot pat 2x. Kur pirmajā reizē pat mērojām kādus 7 km pa grantētu, bedrainu kalna celiņu ar pārkrauti zemo automašīnu. Kaut neatrodot ūdenskritumu, bija kāds mazs piedzīvojums (bezceļa posms), kur pārbaudījām automašīnas spējas manevrēt pa kalnaino celiņu. Vienīgi, saule spīdēja ar vislielāko atdevi.
Ceļi, kas veda pa kalniņu, lai gan šis bija asfaltētais.

Šāds skats bija, kad mēģinājām ar pirmo piegājienu tikt līdz ūdenskritumam, kuru tā arī neatradām.
18:30 34`C Esam (Barberino v. d`Elsa) Šodien, vietām temperatūra sasniedza pat +36`C. Esam nobāzējušies kempingā “Camping Semifonte” ar baseinu. Vakarā plānots pastaigāt pa ciematiņu. Var piebilst, ka šī pilsēta atrodas Toskānā (angļu – Tuscany, itāļu – Toscana).
Baseins ar relaksējošo ainavu.
Skati no ciematiņa.
Vienam arī gribējās nopeldēties centra strūklakā.
Dienas nobraukums – 287 km.

20.06.2013 Ceturtdiena
Ir 8:30, ar sauli, kas silda ar +20`C. Lai gan pa nakti bija vēss. Pa ceļam uz Livorno, rīta pusē piestājām nelielā pilsētiņā, kur ir jauks vecais centriņš un ir saglabājušies daudzi vecie mūri, šajā pilsētiņā valdīja seno viduslaiku sajūtas. Pilsētu sauc, īsti nezinu kā latviski skanētu, tādēļ tikai orģinālais nosaukums (San gimignano), paskatoties google bildes, tas izskatās vēl apbrīnojamākas.
Tā kā šeit ieradāmies no rīta, bija vēl diezgan agrs. Ideāls laiks, lai apskatītos tirdziņu.

Šī maize bija ļooooti liela, fonā var redzēt cik liela ir parastā maize.
Uzkāpjot vienā no augšējām terasēm, pavērās skaists rīta skats uz laukiem.
12:10 +32`C, atradām “Camping Internazionele” starp Livorno (Livorno) un Pizu (Pisa), pie Vidusjūras piekrastes.Visi neapmierināti ar kempingu, jo tas ir jauns kempings, kurā telts vietām nav pietiekams koku aizsegs, kas ir nepieciešam, lai patvertos no svelmainās saules, ir daudz skudru, sausums. Lai nokļūtu ar suni uz pludmali ir jāmēro liels attālums paralēli pludmalei.
17:00 +27`C Jau kādu laiku Pizā, dienas laikā temperatūra pat sasniedza +40`C.
19:00 Jau atkal +32`C, ar ‘nelieliem’ līkumiem izdevās aizstaigāt līdz slavenajam Pizas tornim. Laiks apskatot torni paskrēja nemanot, jo vēl joprojām īsti nespēju noticēt, ka tomēr esmu bijis šeit un redzējis šo brīnumu.
Mēģināju izmērīt torni un arī padarīju nedaudz taisnāku.
Vai tiešam kāds arī izlasa un klausa šādas zīmes?
20:40 +29`C Pēc šī ieraksta vēl došos pavērot saulrietu, jo pēc rītdienas, kādu laiku sauli rietot redzēsim tikai kalnos.Rīt jau 6:00 jāceļas un jādodas uz prāmi, labi, ka biļetes iegādājāmies šodien. Tā kā kempings vērās vaļā 7:30 (pēc viņu laika), mēs celsimies jau 5 (pēc viņu laika), lai visu mierīgi paspētu izdarīt un doties ceļā!
Šeit viens makšķernieks arī ķēra saulrietu.
Dienas nobraukums – 196km.

Tad beigās arī izdevās sagaidīt saulrietu.

Un šeit vēl pāris bildes:

If you like it, please share!